Follow Me on Twitter

    Friday, December 18, 2009

    Menyediakan Mailing List Guna Alamat2 Dari SPAM Mail

    SPAM mail ialah email yang dihantar kepada kepada RAMAI penerima tanpa rela (termasuk anda) - kebiasaannya SPAM mail ini dihantar untuk mempromosikan / mengiklankan produk / perkhidmatan yang dibekalkan.


    Sedar atau tidak, walaupun kita kadang-kadang sakit jiwa dan marah bila peti mail kita dipenuhi email SPAM, sebenarnya email-email tersebut ada gunanya. Anda boleh 'kitar semua' alamat-alamat email yang dihantar bersama-sama email tersebut untuk membina Mailing List anda. Gunanya - untuk anda mempromosikan perkhidmatan / produk anda.


    Jika anda ingin membuat teknik sama - SPAMMING, anda cuma perlukan copy dan paste alamat-alamat tersebut le dalam notepad, simpan dan menggunakannya semula bila anda ingin SPAM.


    Servis yang saya sediakan ini amat berguna untuk sesiapa yang ingin menggunakan semula alamat-alamat email ini di dalam autoresponder (untuk teknik promosi yang lebih berkesan). Saya menggunakan autoresponder yang digunakan oleh Affiliate Program GlobalNPN.. anda mungkin menggunakan aweber, getresponse dsbg. Kaedahnya sama saja - anda boleh import subscriber / senarai email dari text file untuk digunakan dalam autoresponder.

    Saya tahu ramai di luar sana TAHU bagaimana untuk melakukannya - tapi masih ramai juga yang perlukan bantuan untuk menyediakan mailing list ini.

    Bagaimana saya lakukannnya?

    Ini ialah contoh alamat email pada email SPAM yang saya ambil :


    spam-mail-sample

    Anda tentu pernah lihat email seperti di atas bukan?


    Format alamat email juga berbagai-bagai seperti contoh di bawah ini :

    spam-mail-address

    ATAU

    spam-mail-sample


    Dalam masa 24 jam selepas mendapat 'raw data' tersebut, saya akan generate 2 format mailing list ke dalam text file (*.txt) - seperti diagram di bawah :

    spam-mail-sample

    • format 1 - anda blh digunakan untuk upload ke dalam enjin autoresponder
    • format 2 - anda blh gunakan untuk SPAMMING (dengan cara copy & paste alamat email tersebut terus ke bahagian penerima email anda.
    • data-data yang saya bersihkan ini adalah 'zero redundancy' (tiada data alamat double)

    Berapa caj yang saya ambil?

    Saya cuma caj sebanyak RM0.005 sen untuk 1 rekod (RM5 = 1,000 rekod) yang ANDA HANTAR. (Minimum rekod = 2,000)

    DISKAUN 10% untuk anda yang mendaftar sebagai follower saya di blog ini.

    Jika anda berminat, anda cuma perlu copy & paste senarai email address pada spamm email di inbox anda ke dalam satu text file (*.txt) dan email kepada saya di sumri.biz@gmail.com.

    Bayaran perlu diselesaikan sebelum kerja-kerja dilaksanakan. Sila masukkan pembayaran ke dalam akaun berikut :
    Akaun : Maybank
    Acc. # : 163019436250
    Nama : sumri mat yajid
    email bukti pembayaran ke sumri.biz@gmail.com (SMS 0199013016 untuk mendapat maklumbalas cepat)

    Sebarang pertanyaan , bolehlah anda masukkan di bahagian comment (amat dialu-alukan) untuk memeperbaiki servis ini.

    0 comments:

    Post a Comment

     

    About

    Site Info

    Text

    Sumri's Blog Space Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template